2012. július 6., péntek

Mindentbelegyorsvacsi péntek estére

Ez volt az a hét, amikor eddig (vagyis péntek estig) tulajdonképpen semmi konstruktívat nem sikerült alkotnom az irodán kívül töltött idöben, hacsak nem számítjuk azt az egyetlen órácskát, amíg egy kökemény edzö próbált kicsit pozitívan hatni sudár alkatomra. Kevés alvás, döglesztö meleg, meló, pasik, bürokrácia... És mindezek után este fél nyolc környékén, szinte totális üres hütöm mellett elsétálva rájöttem, hogy éhes vagyok, úgy rendesen.
Szerintem ez az a pont, ahol a jó és tapasztalt háziasszonyok elöszednek valami hiperszuper remekmüvet a mélyhütöböl, a konyhaszekrény mélyéröl, esetleg emelt fövel betámadják a legközelebbi közértet. Nálam sem a jó volt a hiba, szimplán a világ összes pénzéért sem tettem volna ki a lábam a 38 fokos utcára. A miniatür frigómból már megdézsmáltam a finomságokat, befözött lecsóm és más hasonló tartalékom pedig még nincs.
DE itt-ott lapult még néhány használható alapanyag:

egy 40 dekás csomag kevert gomba
7-8 közepes krumpli
egy marék zöld olivabogyó
3-4 szelet szárított sonka
egy csipetnyi tetszöleges füszer
(hagymám nem volt, máskülönben egy nagy fej ment volna még bele)

Sorjában
- a lesikált és szeletelön vékonyra karikázott krumplit forró serpenyöben megsütöttem egy kevés olajon, kiszedtem tányérra
- a nagyobb szeletekre vagy félbe vágott gombákat ugyanabban az edényben, olaj nélkül átpirítottam, szintén félretettem
- a felcsíkozott sonkát és a felezett olivabogyót is átforgattam.

Végül ment vissza a serpenyöbe az egész, egy átforgatás, és a füszer. Eszembe jutott, hogy lapul a konyhaszekrényem tetején egy csodálatos csomag, amelyet egy nem régi, de annál kedvesebb, gasztrovonalon szintén elvetemült és lelkes barátnömtöl kaptam ajándékba, amolyan tesztelési célzattal. Win-win szituáció ez, mert újabb 20 kis tasak vár arra, hogy mindenféle kontextusba helyezve ehetöt varázsoljak belölük, többek közt hosszú és szecsuáni bors, cékla- és spenótpor, füszersók, paradicsomkocka.... ök pedig várják a véleményt és az ötleteket. Szeritntem most igazán megérett a dolog egy kis ingyenreklámra, tessék megnézni öket itt az arcok könyvén - jó minöség, kicsi, barátságos és motivált csapat.

Brazil füszersót választottam, kicsit pikáns, kellöen megadta a szamba feelinget. Buli indul, mit nekem alvás :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése