2012. augusztus 7., kedd

Nyári szünet

Elnézést kell kérnem attól a kevés, de nagyon kedves embertöl, aki eddig elolvasta az irántam táplált bárminemü barátságból/èrdeklödésböl, esetleg puszta szeretetböl kifolyólag a bejegyzéseimet.

Mostanában annyi minden történt, hogy viszonylag csekély mennyiségü érdemlegeset alkottam a kis konyhámban, mert meleg is volt nagyon, neki is vágtam néhányszor az éjszakának, ráadásul pár napra még külföldre is sikerült elszakadnom. Pihenésröl azonban semmiképpen sem esett szó, hosszú idö után ismét munka jelleggel adóztam az utazás örömének, amely korábban már kecsegtetett némi "gourmet" programmal, most annál kevésbé.

Recept nélkül következzen néhány élmény és felfedezés, amely kikívánkozik belölem...   
- a wasabis étcsokoládé isteni találmány
- ahogyan a narancsos-gyömbéres balzsamecet esszencia is
- az olasz gyorsétterem Németország déli részén botrányosan rossz, pedig én itthon, Frankfurtban és Bécsben is szerettem
- a sajtos-tejfölös lángos is home-made az igazi. És a budai strandon valódi tejfölt és sajtot tesznek rá. Tudom. Laktózos.....
- ehhez kapcsolódva a Petöfi Sándor utcában van egy fagyizó, ahol verhetetlenül jó étcsoki fagylalt van, tej nélkül (meg gyümölcsfagyik, de ez kevésbé izgalmas)
- a búzasör banánlével tényleg finom (persze utóbbi itthon kicsit nehezebben beszerezhetö, ajánlom a nagy német drogériát, vagy a keleti élelmiszer-boltokat)
- a rukkola kecskesajttal verhetetlen páros, személyes kedvencem hozzá pluszban a napraforgó mag
- a házi tészta spenótporral színezve nagyon szép, egy tésztagépre pedig mindenképpen érdemes áldozni, ha valaki hasonlóan hedonista, de legalábbis bolond, mint jó magam.

Egyelöre ennyi jutott eszembe, De lehet, hogy csak fáradt vagyok, még bövülhet a lista!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése