2012. szeptember 4., kedd

Öszköszöntö expressz-saláta

Az ölembe pottyant egy szabadnap, ennek örömére tegnap felkerekedtem, hogy nehogy úgy járjak, mint tavaly ilyenkor... Ugyanis van egy titkos hely a városban, ahol néhány fügefa várja szabadon, hogy valaki (mondjuk ÈN) lelegelje. Csakhogy egy évvel ezelött egy másik ügyes pesti lakos megelözött, ezért idén elöre gondoltam a kis zöld gumókra, és unalmas hétfö délutánomat egy kis fára csimpaszkodással füszereztem meg. Ránézésre úgy egy kiló csoffadt, de puha és édes gyümölcsöt sikerült szednem, ma már láttam is kimérve a Fény utcai piacon. - ám ár nem volt kitéve, a néni már tavaly is ránézésre árazott, és csípöböl betaksált kilónként háromezerre, ami amúgy hízelgö :)



A szabadnapos-csajos-expressz-gurmé salátám így alakult:

fél fejessaláta összetépkedve, nem kaptam rukkolát vagy madárbegyet, de tutira jó lett volna
két naaaaagy marék friss füge negyedekre vagdalva
5-6 dekagramm kékpenészes sajt összemorzsolva
még úgy 1 evökanál krémsajt darabokban*
örölt bors
olivaolaj
balzsamecet-krém, nekem ezúttal csilis jutott

*egy doboz laktózmentes tejfölt konyharuhával bélelt szüröbe öntöttem, 1-2 nap alatt kész is.

Ha akadt volna még dióm, azzal megszórom, de panaszra azt hiszem nincs okom, a tányért az utolsó cseppig kitakarítottam.... Fotó utólag feltöltve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése