2012. október 2., kedd

Ès megint egy új kedvenc

Szeretek lustaságomban arra hivatkozni, hogy nincs idöm fözni, illetve hogy egyedül nem is annyira érdemes, mert nehéz kiszámolni a szingli adagokat. Magammal szúrtam ki, mert egyik este megintcsak a söpörjük-ki-a-hütöt módszerrel ugrottam neki a témának, és slágergyanús lett a végeredmény... Igazából most bármely olasz szakács felsikolthatna, mert öket valószínüleg a legkevésbé sem lepi meg a következö recept, én viszont akkor követtem el elöször, azóta pedig rövid idön belül már megvolt a második próbálkozásom is, semmivel sem kevesebb sikerrel.

Egy före tehát a következö alapanyagok szükségesek:

3 nagyobb vagy paradicsom vagy egy nagy marék koktél paradicsom
egy gerezd fokhagyma
olivaolaj
só, bors és friss bazsalikom



Ez az alaprecept, a felkockázott paradicsomot tüzforró olajon megfuttatom, egyben beledobom a fokhagymát, és picit megnyomkodva 2-3 perc alatt összefözöm. Ezek után mehet bele egy pici só, bors és az összevagdalt friss bazsalikomlevelek.
Másodszorra a paradicsom elött a serpenyöben megpirítottam egy kevés szárított sonkát, a paradicsom mellé aszalt paradicsom is került, végül a füszerezéskor hozzádadtam egy pici cukrot és egy evökanál balzsamecetet is.

Ezúttal bavette tésztát ettem hozzá, kivételesen nem saját készítésüt, de azt hiszem kifejezetten minden fajtával megfelelö. Sajtot nem szórtam rá, szerintem anélkül is kiváló.... a fenyömag persze javallott!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése